فشیال سوپر VIP

در شبکه های اجتماعی به اشتراگ بزارید:

واتساپ

فشیال سوپر VIP

فیشیال پوست صورت یا فشیال (به انگلیسی Facial) یکی از روش های غیرتهاجمی و مراقبتی رایج و محبوب برای پاکسازی عمقی پوست است که موجب درخشندگی و طراوت پوست و زیبایی دوچندان شما خواهدشد. این روش مناسب افرادی است که در دراز مدت پوستشان کدر و تیره شده و رطوبت و شادابی آن از بین رفته است. اگر شما هم از خشکی، تیرگی و جای جوش خسته شدید و به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مراحل، هزینه و فواید فشیال پوست هستید تا انتهای این مقاله همراه باشید

فیشال پوست چیست؟

همانطور که  پیش تر به صورت خلاصه گفتیم، فیشیال پوست صورت در واقع به مجموعه فرایند هایی گفته می شود که برای پاکسازی پوست صورت انجام می شود و مزایای زیادی را برای پوست صورت شما به همراه دارد. فیشیال در واقع به تلقیقی از ماساژ پوست صورت به وسیله ماساژو مخصوص و پاکسازی تخصصی و لایه برداری از آلودگی ها و سلول های مرده پوست گفته می شود. انجام تمام این مراحل به صورت منظم می تواند کیفیت پوست صورت شما را بهبود ببخشد.

مراحل فیشیال به چه ترتیبی است؟

فشیال  پوست صورت 8 مرحله تخصصی دارد و هر مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است. این مراحل باید به صورت منظم و پیوسته انجام شوند تا به نتیجه دلخواه خود برسید. این مراحل عبارتند از:

  • مشاوره جهت تشخیص نوع پوست
  • تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم
  • بخور گرم جهت خارج شدن راحت تر جوش‌های سرسیاه و سرسفید و افزایش رطوبت پوست
  • لایه‌برداری پوست
  • خارج کردن آلودگی‌ها، جوش‌های سرسیاه و سرسفید از پوست
  • ماساژ عضلات صورت و اطراف چشم
  • استفاده از ماسک مناسب پوست
  • تونر، آبرسان و ضدآفتاب

تفاوت فیشیال با پاکسازی پوست چیست؟

در فیشیال، ماساژ صورت انجام می شود و خونرسانی بیشتری اتفاق می افتد و همین امر باعث تاثیر بیشتر آن نسبت به پاکسازی معمولی صورت است.

تفاوت فیشال و پاکسازی صورت

چرا فیشیال صورت انجام بدیم؟

  • جوانسازی با فشیال
  • لایه برداری پوست و از بین رفتن سلول های مرده
  • رفع جوش ها و جای زخم

فیشیال پوست صورت در منزل امکان پذیر است؟

جواب این سوال بستگی به تجربه شخصی و آشنایی شما با نوع پوست و چگونگی مراقبت از آن دارد. قطعا جواب این سوال خیر است و پیشنهاد می کنیم که دور آن یک خط قرمز پر رنگ بکشید. اولین دلیل برای این ادعا، هزینه های بالای خرید وسایل لازم برای فیشیال پوست در خانه است. دلیل دیگری که شما را از این کار باز می دارد، این است که پاکسازی تخصصی و مراقبت از پوست، نیاز به تجربه ی بالا در شناخت نوع پوست و روش های پاکسازی پوست دارد.

از عوارض فشیال غیرتخصصی پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرمزی و تحریک شدن پوست: شایع ترین عوارض پاکسازی، قرمزی و تحریک پوست بر اثر فشار می باشد.
  • بیرون زدن جوش های صورت: جوش های پس از فیشیال، اغلب بر اثر باکتری هایی هستند که در طول پاکسازی، راه خود را به پوست شما باز می کنند. برای از بین بردن این خطر، از تکنسین بخواهید از ابزارهای استریل برای روش پوستی شما استفاده کند، یا پیش از شروع، مطمئن شوید که ابزارها مستقیماً پس از ضدعفونی شدن با دستگاه، مورد استفاده قرار گیرند.
  • ایجاد اسکار روی پوست: زمانی که تکنسین به اندازه ی کافی مهارت ندارد یا به خوبی آموزش ندیده است، هنگام پاکسازی منافذ پوست با انگشتان خود یا ابزار، می تواند به پوست شما آسیب برساند و آن را در معرض عفونت قرار دهد و یا حتی موجب به جا ماندن جای زخم شود. برای محافظت از پوست خود و کاهش احتمال عفونت، از دستکش پوشیدن تکنسین اطمینان حاصل کنید.

آیا می توان از فشیال به منظور رفع چین و چروک صورت استفاده کرد؟

در صورتی که فشیال به صورت منظم انجام شود، در از بین بردن چین و چروک های پوست تاثیرگذار است و می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند. اما به طور کلی هیچ روش قطعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت وجود ندارد.

چه نکاتی را بعد از انجام صورت رعایت کنیم؟

  • یک یا دو روز پس از پاکسازی، از آرایش کردن و استفاده از هرگونه محصولات پوستی خودداری کنید.
  • برای از بین بردن خشکی پوست، از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.
  • بعد از پاکسازی، در معرض نورخورشید قرار نگیرید، زیرا اشعه ی فرابنفش خشکی پوست شما را تشدید خواهد کرد.
  • فیشیال بعد از بوتاکس ممنوع است.
  • سعی کنید بلافاصله بعد از پاکسازی ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند.

این پاکسازی صورت مناسب چه کسانی است؟

اکنون که درباره مراحل، فواید و عوارض فشیال می دانید، احتمالا این سوال برایتان پیش می آید که این نوع پاکسازی برای چه گروه سنی مناسب است؟

مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه از دوران نوجوانی آغاز میشوند. ولی بر اساس مطالعات انجام شده، بهتر است که فیشیال صورت از سن 20 سالگی به بعد انجام شود. تا قبل از 20 سالگی بهتر است که از روش های روش خانگی برای پاکسازی پوست صورت خود استفاده کنید. اگر بین 18-25 سال سن دارید، برای حفظ درخشندگی و جوانی صورت، بهتر است برای مناسبت های خاص یا دو ماه یک بار، از این روش پاکسازی استفاده کنید. اما اگر بیش از 20 سال سن دارید و علائمی همچون پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و … دارید، این فرآیند را به عنوان یک روش روتین در برنامه خود داشته باشید.

فیشیال صورت، یک گزینه عالی برای پوست کم آب و چرب است. اگر پوست چرب دارید ولی در پوست خود احساس کشیدگی می کنید، فیشیال بهترین گزینه برای شماست زیرا چربی پوست از بین می رود و پوست تان آبرسانی شده و رطوبت خود را به دست خواهد آورد.

تعداد جلسات فیشیال و فاصله زمانی آن چگونه باشد تا نتیجه عالی بگیریم؟

عکس قبل و بعد از فیشیال پوست

تعداد جلسات فشیال پوست برای هر فرد، به نوع پوست و مشکلی که هر شخص دارد، بستگی دارد. ولی برای نتیجه بهتر، سعی کنید این روتین پوستی را به طور مرتب در برنامه مراقبت از پوست خود بگنجانید. فاصله زمانی فیشیال با توجه به نوع پوست اگر پوست چرب، مستعد جوش و آکنه دارید، هفته ای یک بار، اگر پوست خشک و کم آب دارید، بین 3 هفته تا 35 روز یک بار و اگر پوست نرمال دارید، 28 روز یک بار باید به یک مرکز تخصصی فیشیال و پاکسازی پوست مراجعه کنید.

 

فیشیال صورت مناسب چه کسانی است؟

 

سوالات متداول

آیا می توان از فیشیال به منظور رفع چین و چروک صورت استفاده کرد؟

در صورتی که فیشیال به صورت منظم انجام شود، در از بین بردن چین و چروک های پوست تاثیرگذار است. حتما توجه داشته باشید برای گرفتن بهترین نتیجه، دوره درمان را کامل کنید و صبور باشید.

تعداد جلسات فشیال و فاصله زمانی آن چگونه باشد تا نتیجه عالی بگیریم؟

اگر پوست چرب، مستعد جوش و آکنه دارید، هفته ای یک بار، اگر پوست خشک و کم آب دارید، بین 3 هفته تا 35 روز یک بار و اگر پوست نرمال دارید، 28 روز یک بار باید به یک مرکز تخصصی فیشیال و پاکسازی پوست مراجعه کنید.

آیا فیشیال برای جوش صورت خوب است؟

به طور کلی میتوان گفت فیشیال پوست یک روش غیرتهاجمی است که به آبرسانی، جوانسازی، رفع جای آکنه و لک ها کمک می کند و پوستی سالم، زیبا، شاداب و جوان خواهید داشت.

تفاوت فشیال با پاکسازی پوست چیه؟

تنها تفاوت اصلی فیشیال با پاکسازی پوست در ماساژ صورت است. در فشیال پوست برای خونرسانی و نتیجه بهتر، صورت شما ماساژ داده خواهد شد.

مراقبت های بعد از فشیال صورت چیست؟

فشیال، مراقبت سخت و خاصی ندارد اما توجه داشته باشید که تا 10 روز بعد از انجام فشیال صورت، بوتاکس و آفتاب گرفتن ممنوع است و استفاده از کرم های ضدآفتاب بعد از فشیال، توصیه می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *